Dag 5 Dagje Pudong

26 juli 2015 - Shanghai, China

Het was vandaag leuk, naar de Ferry gelopen via de Bund Area. miljoenen bruiden gezien! Toen gingen we met de Ferry naar Pudong. Daar waren we dan we liepen langs de Jangsu Rivier, heel leuk maar heet! Daarna gingen we naar de Starbucks en nam ik mijn 2de Frappacino starwberry met slagroom, Jum Jum en nog eens Jum!!! Daarna liepen we door de stad en gingen we naar de Disney Shop. Ik laat een foto ervan zien! Daarna liepen we op de Pearl rotonde waar je boven de weg stond, via de rotonde gingen we naar de Brand Mall. Heel groot maar niks gekocht. Er was een kung-fu gevecht. Wel nep hoor! Daarna gingen we naar de JianMao Tower en de Shanghai Tower, we hadden in de JianMao Tower niet in de wachtrij gestaan! Dus binnengeglipt (de rij was ongeveer  150 M lang! Daarna gingen we even uitrusten! En we liepen naar een hotel en begon het te stormen ook overmorgen gaat het stormen! Na het hotel zijn we naar de Ferry gelopen en terug naar het hotel, we hadden een tussenstop om bij de Pizza Hut te eten! Daarna gingen we weg naar het hotel. Toen gingen we eindelijk slapen!

Groetjes uit Shanghai

1. Chris & Maxim:
    26 juli 2015
    Merric wat is een Frappacino?
  2. Gert-Elzie-linde:
    26 juli 2015
    super super!!! wat een leuke ervaringen allemaal!!