Dag 22 Een reisdag en dag 23 Hong Kong

Dag 22

vandaag hebben we niks gedaan, gewoon wachten tot we naar het vliegveld konden! We moesten 2 en half uur lang rijden. Ik heb me gewoon verveeld, een klein beetje geslapen maar dat was alles!!! We waren er eindelijk na zo'n lange rit. Makkelijk overal door gekomen maar plotseling..... vertraging hoor, alweer ! We kwamen aan en gingen meteen naar het hotel! Even het bed checken hoor, heerlijk na zo'n harde plank in het hotel in Ping An dat je geen bed meer kunt noemen!!!!! We gingen heerlijk eten! Voortreffelijk en het menu en de bediening ging met de IPad ! Dus alles ging lekker snel.! Even kijken bij het zwembad. En lekker slapen in ons 100 % super bed.

Dag 23

Vandaag gingen we naar hartje Hong Kong, we namen eerst een duik in het zwembad en het was lekker! Daar bleven we wel tot het ontbijt.  Daarna gedoucht en dus heerlijk ontbeten! Lekker luxe het ontbijt,eindelijk weer een broodje met kaas voor mama.  We gingen met een taxi, we namen ook nog een mevrouw uit Australië mee,  eindelijk naar Hong Kong! We konden net niet de shuttle bus nemen dus daarom namen we een taxi! We werden afgeleverd bij de WaterFront  en namen meteen de Ferry naar de overkant. Dat is Hong Kong  Island. We gingen met een treintje naar Victoria piek. Maar eerst hebben we nog in een hele luxe Mall rondgekeken. 1 verdieping had alleen maar Gucci, Burberry, Cartier etc voor kinderen, idiote prijzen volgens mam. We hadden weer veel aandacht van Chinesen en moesten weer een aantal keer op de foto. Boven op de piek hebben we gegeten bij Bubba  Gump shrimp company.Ik ken de film  Forrest Gump niet, maar ga hem nog wel een keer samen met papa kijken. We zijn naar beneden gelopen omdat de rij heel kang was. We liepen langs allemaal heel grote villa's en door een park waar de honden werden uitgelaten door de dienstmeisjes. In de avond hebben bij het waterfront naar de lasershow gekeken en toen weer terug naar het hotel waar ik nog mocht zwemmen. Papa en mama gingen ook zwemmen. Nu lekker slapen. Morgen weer verder met de hop on hop off bus. Groetjes uit mooi Hong Kong ( kijk maar naar de foto's)

1. Inêz:
    12 augustus 2015
    Wauw! Hong Kong! Prachtige foto's zeg!
    Nog een paar fijne dagen samen
  2. Oma:
    12 augustus 2015
    Mooie foto's van Hong Kong. genieten jullie nog een dag van
    deze prachtige stad. liefs voor jullie drietjes uit Amersfoort.
  3. Cor, Christina, Yvar en Aron:
    14 augustus 2015
    Wat vliegt de tijd! Genieten nog even saampjes. We genieten van je verhalen Merric