Dag 19 De theeplantage en zwemmen, dag 20 op naar Ping an, en Tai Chi , dag 21 Ping an

10 augustus 2015 - Ping'an, China

Dag 19

Vandaag gingen we naar de theeplantages ! Eerst een heerlijk ontbijt en even chillen. We gingen met onze chauffeur helemaal ver weg van Yangshou, onze chauffeur reed als een gek! We kwamen aan bij de theeplantages, we kregen een theeceremonie en er werd uitgelegd wat voor thee het was! Naast ons was er een meisje die speelde op een instrument en dat was heel mooi. We liepen ook even door de theeplantages, heel mooi! We liepen terug en gingen op een berg lopen die niet zo hoog was dus het viel wel mee,en als beloning kregen we een prachtig uitzicht over het gebergte. Maar toch  toen moesten we ook weer terug. We gingen naar het hotel en raad eens wat ik meteen heb gedaan! Gezwommen!!!! Zo'n drie uur lang maar het begon op de helft van het zwemmen een beetje te stormen en moesten we er even uit, maar het was maar een klein stormpje. Daarna gedoucht en gegeten dat was dan voor vandaag

Dag 20

Vandaag werden we op tijd opgehaald om naar de Tai Chi les te gaan in het park! Het was heel leuk, onze meester heet :Mr. Yu. Jin Jang is een woord van Tai Chi.

Het was heel erg leuk, Mr. Yu liet ons ook een paar trucjes zien en heeft ons de eerste 10 bewegingen geleerd. Daarna liet hij zien wat hij nog meer kon. Hij is wereldkampioen Tai Chi dus pas maar op want hij maakt je in. We moesten weer de bus in en moesten heel erg lang wachten tot dat we bij ons lunchbestemming kwamen! Mama is blij met de GGD want anders hadden we nu hepatitis A tot Z gehad die hygiene  was echt niet te doen! Wat een stank. We waren binnen een halfuur vertrokken en verder gegaan. De gids melde dat het niet makkelijk was om een restaurant te vinden in de bergen, nou wij waren met een rol koekjes heel tevreden geweest ipv deze lunch. We kwamen aan en meteen uitgestapt en gaan wandelen! Heel wat koffers beneden gelaten want anders was het te zwaar om te tillen naar boven. Het hotel was namelijk 30 min  (trap)lopen de berg op. Heerlijk gewandeld en er waren hele mooie rijstvelden! Toen we terugliepen hoorden we kikkers en we zagen overal salamanders! Heerlijk gegeten Lekker gaan slapen!

Dag 21

Vandaag heb ik niet echt zo lekker geslapen omdat het hotel heel gehorig is. Ontbeten  en daarna  heerlijk gewoon even lopen . We zijn met onze gids Jeniffer  lekker door de bergen gaan lopen en zijn naar een  hele oude Village gegaan . We waren klaar en gingen even lunchen! Deze lunch was veel beter dan gisteren dus daar waren we heel blij mee. Daarna weer lopen. Lekker lang, maar het viel toch mee. Nu straks heerlijk eten en daarna slapen in onze nieuwe kamer! Groeten uit Ping'An