Dag 2 Op naar Shanghai

22 juli 2015 - Shanghai, China

Het vliegen met finnair  ging prima, we hadden heel ruime stoelen met extra beenruimte ( hebben we ook echt nodig) en een Marimekko tasje met allerlei spulletjes zoals tandenborstel en sokken in Shanghai ( met ook hier een norse douane meneer) werden we welkom geheten door Daisy, een maffe maar leuke meid. Zij is onze tourgids.

Na een wilde rit met de taxi naar het hotel kwamen we moe aan in het Asort house , een heel oud hotel ( wel opgeknapt hoor). Na het ontbijt zijn we even gaan slapen en douchen. Toen naar de Bunt met uitzicht op Padong met allemaal hoge gebouwen.

We kwamen ook de bull van Wallstreet zijn broer tegen. Om 17:00 begon het keihard te regenen. Ipv straten waren het rivieren. Het duurde dan ook heel lang voordat we een taxi hadden naar de show. Heel Shanghai wilde nu een taxi (alle 23 miljoen inwoners). De show was geweldig, aan het eind een show met motoren in een kooi en verder heel knap met meisjes op fietsen en hangend in linten. Nu terug in het hotel en lekker uitpuffen. Morgen een dagje naar parken, tempels en hopelijk de Pearl Oriënt tower. O ja ook al enorm in de file gestaan en Mama heeft alweer haar eerste frapachinno op

1. Esther:
    22 juli 2015
    Wat een avonturen in zo'n korte tijd! Klinkt super allemaal. Ben benieuwd naar het volgende verhaal. Groeten van Rob, Esther, Linde en Tijn vanuit Italie
  2. Cindy:
    22 juli 2015
    Ha, dat tasje. Ze leren 't al bij Finnair. 'k Kan me van onze Finlandreis herinneren dat we mooi de eerste dagen zonder bagage zaten. Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. En dan gelijk de eerste dag al zo'n hoosbui. Best indrukwekkend he! Ik begrijp dat het programma wat is aangepast? Veel plezier morgen!
    Liefs van Robbert en Cindy. En de volgende keer zijn we er weer gewoon bij! xx